20 Haziran 2016 Pazartesi

KGOS: 30. TUR || YORUM: Alice Clayton - Tam İsabet


Caroline'ın, çapkın komşusu Duvardelen Simon'ın kalbini çalmasıyla renklenen hayatı, artık tam anlamıyla bir lunapark!
Duvarların Dili Olsa ile ilk kez tanıştığımız Caroline ile Simon ve onların muhteşem arkadaş çevresi, hikayenin devamı Tam İsabet'te yeni insanlarla daha da kalabalıklaşıp şenlikli bir hal alıyor.
Eee boşuna ?Nerede bolluk orada eğlence (!)" dememişler!..
Tam İsabet'te de aşk tanrısı okunu öyle bir nişan alıyor ki romantizmi ve eğlenceyi tam on ikiden vuruyor. Size de sadece, aşk ile meşkin mükemmel bir uyumla bir araya geldiği bu kitabı okumak kalıyor!
Aşk kapıyı bir kere değil, defalarca çalar! Duvarları da...

Baskı Tarihi: Mayıs 2016
Sayfa Sayısı: 352
ISBN: 9786050934717
Çeviri: Alkım Doğan
Yayınevi: Dex Kitap
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat

Merhabalar! Blogumu biraz ihmal etmişim gibi oldu ama Instagram'da oldukça aktifim orada yorum yapıyorum bol bol :) Ama tur içi bloguma da yorum getirdim :) Öncelikle beni tura misafir ettikleri için Kitap Gurmelerine'ne, ardından kitap için Dex Kitap'a teşekkür ederim :)

Tam İsabet Coctail serisinin 2. kitabı. Serinin 1, 2 ve 4.5 numaralı kitapları ise Coraline ve Simon'ın hikayesi. Bu ikiliyle ilk kitap "Duvarların Dili Olsa"da tanışmış ve bayılmıştım! Espirileri, arkadaşlıkları, neşesi yansıyan bir kitaptı. İlk kitapta çiftimizi uzak mesafelere de direnmek zorunda oldukları bir şekilde bırakmıştık. Kitabımız Simon ve Caroline'ı bıraktığımız yerde başlıyor. Yani aslında 1 yıl içinde yaşadıkları özet geçiyor ve ardından çiftimizi görüyoruz. Yeni bir hayata başlamak ikisi için de kolay olmuyor, hele bir de iş yoğunluğu binince... Çift zorlanıyor ama ne güzel ki birbirlerini hala seviyorlar :) Arkadaşları da cabası :D O mesajlaşmaları çok sevdim ☺️ Genel olarak bir geçiş kitabı havasında olduğu için çok büyük bir olay yok yine sizi güldürecek, yine kikirdetecek nüanslara sahip. Devam kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum :)

Ve Clive! Resmen kitabı okunmaya değer kıldı seviyorum bu pisiciği :D Bir ara bizi korkuttu ama Clive bir bad-ass arkadaşlar, diğer kediler korksun ondan :D

Siz de Duvardelen ve Pembe Gecelikli Kız'ı özlendiyseniz kaçırmayın :)

1 yorum: